dinsdag 22 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne Betten - WaarBenJij.nu dinsdag 22 april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne Betten - WaarBenJij.nu

dinsdag 22 april

Door: marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

22 April 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het was een dag met een gouden randje. In plaats van de dure touristenbus gingen we met de plaatselijke bus. Kwartiertje lopen naar de halte. Daar stonden al veel Mexicanen op de bus te wachten. Het was zo druk met instappen dat we achteraan de bus in moesten. We konden dus niet betalen.
Onderweg naar Santa Monica passeerden we Beverly Hills. In Santa Monica over de boulevard naar de Pier gewandeld. Daar is o.a. een reuzenrad en andere activiteiten voor kinderen. Aan het eind zat een man met gitaar te zingen en spelen, tevens op mondharmonica. Hij zong mijn favoriete lied van Leo Sayer: When I need you. Heerlijk meegezongen. Bij het mooie blauwe water aangekomen zag ik twee zeehondjes zwemmen. Wat bijzonder...
We hebben over de Santa Monica Boulevard gewandeld, wat gegeten en gedronken en bij H&M heeft Jos een spijkerjack gekocht; wordt dus een stoere cowboy! Toen we de bus terug namen bleek dat de hele rit van bijna anderhalf uur maar een dollar kostte.
Downtown aangekomen nog wat gegeten en in het hotel de koffers gepakt. Morgen met de taxi naar het vliegveld om de auto op te halen.Hopelijk heeft het volgende hotel betere internetverbinding zodat we de foto's bij de verslagen kunnen plaatsen

• 23 April 2014 - 22:51

Cor Molenaar:

Dag Marianne en Jos,
    Wat een belevenissen op een prachtige reis! Wat leuk om in de trein zoveel verschillende en aardige mensen te ontmoeten. Het is wel genieten en niet te vergeten! De foto's uit New Orleans waren ook erg leuk.
    Ik ben wel laat met reageren. Had het de afgelopen weken erg druk met op pad zijn (Almere en extra oppas daar, Utrecht, Leeuwarden, Bunnik) en dan nog snipverkouden. Ik moest me toch maar eens rustiger gedragen als ik verkouden ben! Blijk nu een dubbele longontsteking te hebben en heb tenminste een week rust voorgeschreven gekregen (Leesweek!) waar ik me echt aan zal houden. Heb nu een `actief ` moment achter de computer. Annemarieke en Ruben en anderen springen gelukkig bij.

Lieve M en J, nog hele fijne dagen,
    lieve groet,
    Cor

• 24 April 2014 - 10:46

Paul:

En heb je de straat met de bochten nog gevonden?